Val op met CheckoutPosters

De boodschappenverdeler bij de kassa oftewel de ‘CheckoutPoster’ is een ideaal marketing medium om zeer effectief onbewust de bezoekers in contact te brengen met jouw product of dienst. Met gemiddeld zo’n 2000 klanten per dag geeft het een extreem hoge exposure waarde.

ontdek
checkout divider

Specialist in instore media

Dagelijks creëren we maximale exposure voor onze adverteerders in meer dan 1600 supermarkten in Nederland en België. De kracht van herhaling door dicht bij je lokale doelgroep te zitten zorgt voor naamsbekendheid en vooral naamsbehoud.

checkout poster

Stimuleer impulsaankopen

De boodschappenverdeler bij de kassa is een beknopte maar uiterst doeltreffend medium om uw bedrijfsnaam of aanbieding onder uw doelgroep zichtbaar te maken. Iedere supermarkt bezoeker komt met dit medium fysiek in aanraking. De CheckoutPoster wordt dikwijls in combinatie met Cardboards gecombineerd om maximale exposure te realiseren.

Onze 3 eyecatchers

ads in motion

·

ads in motion

·

ads in motion

·

ads in motion

·

ads in motion

·

ads in motion

·

ads in motion

·

ads in motion

·

groep 2

In no time jouw campagne up & running

Ondernemers moeten ondernemen en graag ontzorgen wij ze met een beproefd marketing concept waar de ondernemer zelf verder geen omkijken naar heeft. Maximale exposure met minimale inspanning. Benieuwd naar onze oplossingen?

Ondernemers

CheckoutPosters

180

seconden gemiddelde views per klant

3000

keer gemiddeld per dag in de hand van de klant

365

dagen per jaar zichtbaar